آکواريم « AqueDom » هتل برلين
**** انتظارحاضر ***** ENTEZAR
فرهنگي، اجتماعي، علمی,دفاع مقدس
جمعه 29 مهر 1390برچسب:, :: 16:18 ::  نويسنده : داود**مهندس ساختمان**

این آکواریم در هتل جدید رادیسون در ساحل رودخانه SSpree و در قلب تاریخی شهر برلین قرار گرفته است.


 

این هتل با استفاده از رنگ هایی گرم و آخرین تجهیزات روز، فضای شهر جدید برلین رو به عنوان کلان شهری پویا و آشنا با طراحی روز منعکس کرده است.

این آکواریم بسیار بزرگ در مرکز لابی قرار گرفته و دارای حجم زیادی شیشه سند بلاست  می باشد و با استفاده از تغییرات ماهرانه نورپردازی برجسته به نظر می رسد .

همچنین این امکان برای مهمانان و مسافران فراهم شده که با استفاده از یک آسانسور شیشه ای به بالای آکواریم رفته و در رستورانی که بر روی سقف شیشه ای اش وجود دارد ، به صرف غذا بپردازند. بعضی از سوئیت ها و اتاق های داخلی هتل این امکان را دارند که از منظره AqueDome استفاده کرده و از آن لذت ببرند. لازم به ذکر است که دو غواص بصورت دائمی عهده دار تغذیه و ماهی ها و نگهداری از آنها می باشند .

ساخت و ساز

AqueDome با ارتفاعی برابر با 25 متر بزرگترین آکواریم دایره ای جهان می باشد که در آن آبی به حجم حدود 900000 لیتر جا می گیرد. همچنین در این آکواریم 2600 ماهی گرمسیری از 26 گونه مختلف نگهداری می شود.

AqueDome در دسامبر 2003 افتتاح شد که هزینه آن بالغ بر 12.8 میلیون یورو برآورد شده است . استوانه شیشه ای آن از اکرلیک در شرکت آمریکایی Reynolds Polymer Technology ساخته شده است.

استوانه خارجی آکواریم در محل سایت و از 4 قطعه ساخته شد. سیلندر داخلی آسانسور از نیز یک قطعه سراسری ساخته و نصب شد . AqueDome که بزرگترین استوانه شیشه ای جهان است ، از اکرلیک ساخته شده و دارای قطری بیش از 11 متر می باشد و بر روی فونداسیونی 9 متری ساخته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید کاش حرف دل ما ذکر خوش مهدی بود قصه محفل ما صحبت یامهدی بود کاش بین همه معجزه هایت یارب جمعه ای معجزه آمدن مهدی بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس انتظار حاضر dadigood.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






                    


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 211357
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1